assalamualaikum :)

Monday 7 May 2012

aku xtau laa nak cakap ape . da lame x update blolg . rase janggal . haha . biase copy paste jea . hary ny malas nak copy and malas nak paste . nak taep sendiri pulak . haha . banyak daa terjadi sejak akhir2 ny . hmm . aku daa single . ayie ? lantak lee ! dea buakn kesah aku ade ke xde . suke sangat buat hal dengan aku . pastu dy nak cakap aku plak yg buat hal dengan dy . geramnye aku !! pastu wish besday cmny . 'selamat hari jadi jun . semoga kau bahagia dengan pakwe kau' . haha . sengal kan ? aku single . sayang dea lg . tp ? entah la . mcm bertepuk sebelah tangan . nak call aku , mesej aku punye la susaa . pastu lg nak tanye knp aku xlayan dea ? haihh ==' . penadd la aku lame2 cmny . aku rase mmg betol dea ade betina laen . aku akan cobe untuk x terima dea balek dalam hidop aku ! tp da clash rase menyesal lak . haha . da xde org nak sayang . tp kalau tetap bersama pon gado jea buat pe kan ? ahh !! lantak laa kan . minggu exam ny . pk dea pehall . emm . tpkan , kalau aku buat ape2 , misalnye lawan chess peringkat negeri arytu , aku jeless jea dengan kawan aku . ade pakwe nak cakap semoga berjaya . aku ? sorang pon xde . ade pakwe cm xde . one more thing , aku pelik laa . aryny aku ade ayat nak taep . selalu buntu . haha . mungkin penangan exam BM td kodd . aku xtydo pon td . selalu da nak abes mase baru bangon and kelamkabot buat . ryny x . haha . adengan bersemangat aku buat td . hahaxx . membe2 sume pelik . mintak2 la 5A dalam tangan kan ~~ . blog aku xcantik laa . jeless gila tengok blog org laen yg cantik molek . blog aku selekehh . haha . sekarang ny kalau ade masalah aku xtau laa nak cite kd sape . da xde org nak jd pendengar setia . dulu ade je . ceehhh ! mase nak baek semula kan , aku engad lg 11.3.2012 sabtu . kitorang jejalan kd giant . mase tu aku ade lawan chess kd situ . sweet laa ! dea janjy nak jge aku la . ape laa . last2 ? haha . sakit haty wehh ! xde org nak teman mase tydo . selalu ade . nak tydo tepon , bangon tydo tepon . mesej jea sepanjang masa . aduuhh ! derita merindu . rilekss laa june okayy . lame2 kau akan lupakan dea mcm rio . RIO? haha . da senyap laa . call xberangkat . sebok dengan bini laa tu . aku kekadang rase cm nak nanges laa . memikirkan diri aku . haha . da la xcantek + gemok . sape la yg nak . dalam fone yela cakap xkesah la . ape la . bila daa jumpe , hampehh ! kihkih . ape pon xbolee ~~ lantak laa kan . aku xkesah ade ke xde . tp bila xde . jeless dengan membe lak !! apsal aku ny ? haha . emm . penadd la aku taep . bru balek sekolaa . td miskol 3g keling tu. haha . gatal kan tangan aku ? bia laa . byee . insya allah esok aku update lg . daa =) jp2 !! gambar aku pon dea da buang semoa dalam fb dea !! xguna !! haha . byee !!

No comments:

Post a Comment