assalamualaikum :)

Saturday 12 May 2012

2.33 p.m 13.5.2012

hohoyy ! semalam aku xdpt nak story mory la kan . ny balek jp . malas dok kedai . mcm org gaji daa aku . haha . hidop aku membosan kan la . hary2 buat benda yg sama . minggu depan lak amek lesen . cmne ? sekurang2 nye . xla bosan sangat aku kan . hihi . semalam aku rase xde yg best la . ary ny mmg menyaketkan hati . ggrrr ! xsuke ade kedai makan !!!!!!! penat doh ! mmg sangat menyampah kalau ade kedai makan . ary2 makan benda yg same . sup , sup and sup ! huhh ! bukan nak masak . pastu nak pakse org g kedai . untung org nak tolong . kalau daa xnak ? hmm . susaa la hidop ade kedai makan yg xde pekerja . serabot pale otak aku . esok nak exam . satu ap pon aku belom bace . sejarah lak tu . cmne ny ? ape la punye soalan kan ? g la bace buku . haha . mengarot laa aku ny kan . sengal xsudah . haha .

No comments:

Post a Comment