assalamualaikum :)

Thursday 17 May 2012

11.23 p.m 17.5.2012

hohoyy ! lepak doe aryny ! g sekola semate2 nak belajar PA . tp sekejap je because cikgu ade kelas . and then , aku bawak dorang punye nasik goreng and aku lupa nak bawak sudu . belajar sekejap PA dengan melor and wawa and rahmah . pastu makan sebelom rehat menggunakan jejari . haha . padan muka . lepas rehat teros xbelajar . g bilik komputer . maen online games . sampai bosan . dah abis mase , g balik kelas semula . cikgu sivik bole tanye an . knp korang sekola ary ny ? haha . mcm2 cerite dengan cikgu sivik tu . dy adek cikgu hafizah salkah . ustazah sekola agame . aku and dorang ny  pon  bercerita laa . mcm2 ade . haha . dr sekola rendah punye cite pon ade . teacher norizam . cikgu tu cakap dy benci dengan teacher tu because dy pernah ditampar . padahal xde wt salah . sengal kan ? tengok cite bujang sepah dalam notebook arip . jp ag . lee yoke wah lak masok . relief kelas math . sampai balek . balek uma je . aku teros on pc . maen plants vs zombies . tp selalu aku panggel game zombi . anak sedare aku panggel game tangan hantu . haha . sampai pukol 3.30 layan iskandar tu . tido jap . sampai terlajak . mak aku muka masam je kan . dengan xmandy teros ke kedai . ny pon belom mandy . sorang2 mase magrib td  . mak dengan ayah g masjid . nak berkemas la . babaii !

No comments:

Post a Comment