assalamualaikum :)

Tuesday 22 May 2012

8.18 p.m 22.5.2012

yeehhaa ! hihi . ary ny exam agama . senang la gak kan . hikhik . balik sekola kalau x by aku daa amek daa . ( fendy ) hehe . ujan lak . basah kuyup aku beb . kesian x ? haha . tu pon dy nak gak g amek aku . xpela by . balek uma dulu okay . =) . balek je . aku lupe kakmom cuty aryny . pintu rumah melopong ! mcm nak ngamok rase . hehe . kakmom tengah masak . join laa kan . by aku asek mesej je cakap nak jumpe ~~ pukol 3.30 kitorang gerak ke gedung . anta laa ape yg patot kan . mak bising mcm biase laa kan . xpelaa , jp g by sampai . lepak dengan dy . kakmom g maen tempat laen . haha . xbg kacau . ngee ~ kitorang amek gamba bersama , mcm2 dy cakap . dy segan woo dengan kakmom . haha . setengah jam kitorang lepak bersama . dalam pukol 5 balik dengan kakmom . and then . dalam pukol 6 , tetibe dengan yg xdisangke , keling tu bole mesej cmny . ( jwp pnglan aq jp. ko x ckp pn  x pe. dgr pe yg ak nk ckp. ) cmny la ayat dy . sengal kan ? aku angkat laa . and aku xcakap pape . cos dy pon ade cakap kan ? pastu dy lg nak hello-hello soh aku cakap . aku diam jee . dypon start laa membebel . aku xingat pon . bende xpenting kan . jp g terputus . dy call lg . aku xangkat dy mesej . ( jwp jp pnglan aq ) . haha . aku xangkat . aku mesej cmny . ( dah laa . xpyh nak cari aku lg . kalau xsuke , ckp je . xpyh byk bunyik . buat aku maken menyampah doe . ) haha . lepas tu nak tau dy mesej ape ? aku malas nak ekot satu care dy okay . ( da la ko . bajet bagos sangat . mcm ku betol sangat . kau sendiri ade jantan , nak cakap aku plak . siap mesra kt kfc . ( embah ) . poyolah . pompuan bajet bagos cm ko xyah cite byk . ye mmg aku suke kt pompuan tu . aku suke at pompuan tu sebab kau buat hal . ( ??? ) . eh dah lah . pas ny aku pon xkan call ko , and xkantext ko ag . tp yg aku bole cakap dengan sure . yg ko ttp menyesal pe yg buat kt aku . and sape yg kapel dengan ko . ko buat dy cepat bosan . thats all . k . good luck . jage diri ko baek2 . jgn buat , ape yg ko pena buatkt aku pd pakwe kau yg baru . k . selamat berpisah dan selamat tinggal . askum ) . haruu weehh ayat dy !! haha . nak mintak simpati . sape yg cari pasal kan ? bla la kau kan . hihi . bang pol balek aryny . huu ~~ esok sekola la . by aku xde kedit nak mesej . halim je mesej aku . babaii !!

No comments:

Post a Comment