assalamualaikum :)

Thursday 10 May 2012

hahahai . haha . sekarang da balek . nak siap2 ke MACDONALD . kakmom nak belanja . kenyangkenyang . haha . ary ny banyak tol minom air yg berais . panas wohh ! pastu petang guruh berdentumdentum . engad hujan lebat . punye la bapak aku kelam kabot kemas kedai . haha . sampai aku kena marah . belajar math kejap dengan bany . haha . dea pon xtau nak buat ape . gie beli barang kd kipmart dengan iskandar td . beli la MARRYBROWN sekali . ade baucer kan . ahakkss ! sepanjang hari tengok kartun . xtau la math cmne esok . c aida tu . nak lepak jea . aku jadi rimass lah . xtau nak cakap cmne bia dea jao sikid . haha . jahat nye aku !org daa azan . pagy td bukak tagged . halim cakap i luv u . kihkih . ye jea kan ? sepanjang hari fone aku senyap je . c dalie tu da senyap je . so ? sape pilihan hati sekarang ? halim tu dok perak . kenal kt tagged . dy tu membosankan . kalau mesej dengan aku . sekejap bosan . sekejap bosan . aku pon naek bosan daa dengan dea . dy mcm rio . haha . tp dea cakap nak aku . ntah pape kan . hikhik . da laa  . nak siap . babai !

No comments:

Post a Comment