assalamualaikum :)

Sunday 20 May 2012

1.55 p.m 21.5.2012

woooott ! haha . semalam xsempat la nak update . penadd gila . bangon pukol 8 . tp jam aku bunyi pukol 7.30 . hehe . g breakfast dulu kd kedai haji adam . jp lg kak ani dtg ek . kelam kabot aku . hihi . dy jerit dr dalam van . pakai kasott ! mencecetaku lari g uma pakai kasot . kasot yg ade cume kasot sekola . hah . layan . lari balik g van . nak naek je . kak ani cakap . bawak IC x ? sekali lg . naik lagi . aku lupa lak IC letak ktne . mcm ape daa cari . lupa yg aku guna IC sementara . haha . sampai sane , aku xbanyak cakap . cos xde kawan . hihi . sampai je maxsafe bukit samsu , g daftar . kak pah daa bg kad merah . pastu . aku xtau plak kene amek gambar . kalau aku tau . aku bawak dr uma . dala bawak rm 10 je . harge rm 12 . baya la rm 5 . pukol 9 kelas KPP mula . dy bg penerangan sikit2 laa kan . ajo2 . 10.45 rehat . aku kawan dengan akak dok sebelah aku . name dyape ntah . dok temenin . umo 19 .belaja kd unimas . sarawak woo . hehe . aku order laa limau ais . dapat . tp cawan kd kantin tu membuatkan aku xde selera nak minom . tp ape bole buat kan ? xminom kene baya jugak . minom . tp xabes . beli sweets . takot ngantok . perrgghh . mmg ngantok gila . haha . ceramah lg . tp kan . cikgu tu asek tanye budak laki je . sikit2 laki . sikit2 laki . ape xde pompuan daa dy nak tego ? hampeh laa . geram je aku . haha . pukol 1.30 rehat . semayang . aku xsemayang . xseleesa . kihkih . masok kelas lg . org lain lak ajo . laki . masok je dy teros suro buat public speaking . setiap seorang mesti kene buat . dalam mase 1 minit . ade mamat ny . dy org first . diam je kt depan . haha . sampai kene mara . diam gak . turn aku je . bangon la kan . okay . aku cakap lebih kurang mcm ny . " sy junaida safari binti adam . sy dr kampung makam . sy nak bincangkan tentang ..... " aku lupa dah . hihi . bole gak buat . tajok untuk public speaking tu tentang ape yg belajar pg td . aku hentam je . ade la jugak 2 3 org mamat xpandai nak bercakap . tengah hari aku xmakan . mmg lapo gila . balik uma dalam pukol 5 . kebuluran aku . hihi . tolong2 mak . jp g dapat call si aidi patah tangan . maen kt playground kt econsave . mmg kecoh . bapak aku yg g . dekat2 magrib tu . deti lak sampai hospital . aku dengan mak aku kemas kedai . malam xngaji . dalam pukol 9 . deti . kakngah sume dtg uma . diam je si aidi tu . tp td abah dy cakap , sampai je uma malam td . aktif semula , hihi . pg td faris lak patah . patah bahu . sebab jatuh katil . kesian nye anak2 sedare aku kan . iskandar je yg xde patah2 . pg td mmg xbelajar . so , dok lepak dengan sap dengan akma jela kan . cerita pasal alias . hehe . tau x sape ? ade laa . mase BM bole laa nak tido . kejap je . embah dukun ny ntah pape . geram je aku . hmm . esok exam pendidikan agama islam . wish me luck kay . babaii . esok akan di-update lg . hehe . adioss ! =)

No comments:

Post a Comment