assalamualaikum :)

Tuesday 2 July 2013

3julai2013 10.01 a.m :)

err. hi all. assalamualaikum :)
im back! hampir seminggu dah aku balik dari plkn. bapak lama kan aku x update blog akuu? statuss aku? not sure lahh. aku mmg tak single. tp belum berpunya. acaner tu? haha. by the way, banyak aku nak story ny. plkn tu kan aku mmg nak g, memag terbaekk aa kan. haha. aku banyak gelaran kt sane :). abg june, baby june. haha. babyak sangat cite. xtau nak mula dari mana. acctually aku mmg rindu gilaa nak duduk kem. dok umah xbest. da la xde kawan sangat. aku nak j-robik, kawad, haha. kenangan at sana mmg xboleh nak lupaa laa kan :D
noe, kt rumah. mmg sangat xbest. mak aku tu, ade je nak cari salah aku. datang kedai awal marah, datang kedai lambat lg laa salah kan. sedih laa aku mcm ny. baik g sambung belajar cepat2 je kan. mase dalam kem dulu deti, bang beh cakap mak yah rindu aku. mmg la. rindu nak suruh aku buat keje. aku tak suke jage kedai makan lah. sangat tak suke!
nasib baiklah petangpetang aku ikot ngah g niage. kalau x, mmg memanjang la gado.aku stress!
ape yg perlu aku buat wehh?

aku dengan tehah :)


No comments:

Post a Comment