assalamualaikum :)

Friday 18 May 2012

18.5.2012 9.39 p.m

weyhh . hahaha . ary ny exam akaun . susaa weyy . na pecah pale . emm . lepas ny nak belajar akaun laa . dengan bersungguh-sungguh . hehehe . paper 2 ade bincang2 siket . cikgu low ade bg jawapan siket . paper 1 , kitorang bincang jugak . ade bg sap buku teks , dengan buku rujukan akaun . haha . mesej sap . mintak tolong carikan . dy pon xjumpe . haha . xpela . dy nak jugak tolong an . balek je . ade satu nombo tepon aku . mcm kenal . angkat laa . pompuan . tanye lak pasal keling tu . ha ! semalam dy tepon aku guna nombo kazen dea . aku xangkat lg ! yg pasal pompuan tu kan , banyak lak tanye pasal keling tu . dy cakap dy BEKAS keling tu . aku xbanyak cakap laa kan . pastu dea nak g makan . td aku mesej dea . tanye dea . awek dy ke ? dy jawab ny tunang dea . bukan awek dy . sengal kan ? nak g menggatal dengan aku . heran sangat ke aku ? haha . mmg xlame laa kau . mampos ! md alie . mmg seorang yg menyakitkan hati . menyesal caye cakap dy . huhh ! aku mesej dengan alem je sekarang . walaupon dea dok jao kan . ngaji then g beli sabon and . ngadap pc ny . haha . dengan mimin .

No comments:

Post a Comment