assalamualaikum :)

Friday 25 May 2012

1.22 p.m 26.5.2012

see ! keling tu tepon aku ! sekali je and then aku xangkat walaupon aku sedar . 7.36 a.m dy tepon aku . by aku ? mmg xlaa kan . geram siot aku . pg td kan . lepas update blog . aku teros tetido . mmg betol laa aku need someone yg bole dengar aku membebel kalau aku xtido . nampaknye blog je la yg sanggop . haha . kesian kan aku ? pg td g kelas . kelas math woo . bole laa kan . aku bangon pukol 8 kot pg td . awal gilaa kan ? sampai sekarang belom tido . walaupon ngantok lg ny . guruh berdentumdentum . aku bawak buku contoh soalan lesen kan . melor jd tukang soal . hihi . td ngah aku balik pahang . pekan . ade rabbit . dy baru beli . jeless kot aku . nak beli jugak . then . aku nak off dulu . nak ke kedai . babaii !

No comments:

Post a Comment