assalamualaikum :)

Thursday 7 June 2012

9.49 p.m 7.6.2012

setelah sekian lama xdpt nak update blog . ggrr ! baru balek keyy-ell ptg td . ahakkzz ! semalam jumpe ashraf muslim kt pusat perubatan islam al-hidayah . hikhik . hensem gilaa wo ! pasal keling tu daa settle sebab aku ngadu sikit kt abg lie dy . haha . senang je nak settle problem kan ? sekarang dengan lala success castle lak . terasa gila aku cakap dy selekeh . okay . aku buat statement kt facebook sebab dy tengah online and xmesej aku . lgpon dy cakap nak tido , tp online lama gila . dy pon ade hati nak ubah care aku dress up . xde la selekeh sangat kot . aku just a simple person . dy bole nak aku dress up cm dak2 zaman sekarang . dy soh aku free hair . kang dy xkenal aku lak . da la cm jantan . haha . aku sound sikit kt fb . " sebelum nak ubah penampilan orang lain , ubah penampilan sendiri dulu . jangan la selekeh sangat " . pedas ke ayat aku ? haha . dy teros komen . apsal xkecoh satu dunia je ? haha . dy sent mesej kt fb lak . apsal kau xkecoh satu dunia je aku selekeh . mesej lg ke fone . apsal xkecoh je satu dunia owg selekeh . haha . wehh ! berdekah . aku xbalas satu pon . then , ary selasa aku otw ke serting . mase gado tu ary ahad , kitorang jumpe pagi tu . joging bersama . aku xjoging pon . haha . aku mesej dy masa dalam kete . " b org otw g n9" . dy balas ap tau ? kau da aibkan aku kt fb lg nak b . malu siot , haha . aku say sorry la kan . dy cakap cmny . engat aku maen2 ke ? aku say sorry lg . dy cakap cmny , ko buat hal ko , aku buat hal aku , aku tanye la . putoz ? xbalas sampai la sekarang . nak tau knp aku cakap dy selekeh ? ee . geli mak . aku bukan nak aibkan dy sangat pon . tp agak la kan . nak ubah org , tp sendiri xbuat . and , dy pon xde mesej aku . okay . aku dok sebelah dy . tengok jari . kuku itam . panjang . dy nak betah . kuku dy pon panjang gak , aku tunjuk la kan . bersih beb . then , dy duduk , aku berdiri , maen la rambot dy . rambot xpotong . xkemas . kelemumur . urrgghh ! geli dah . okay . dress up dy lg x okay lot dr aku . even dy LELAKI . and seriously . aku bukan nak malukan dy . nak sedarkan dy . mungkin care aku salah kot . ape2 la kan .

   HALIM . aku sayang dy . lala a.k.a fendi tu pon aku sayang . tp dy sangat cerewet . and mcm xmenghargai aku . halim pon lebih kurang . tp dy pandai ayat . and selalu say sorry . fendi tu aku xtau laa . engat g kl dpt jumpe dy . xpon . hihi . ape la kan . anje sayang b ! td aku say sorry kt fendy . dy online fb kan . xbalas doe chat aku . bia la .  HALIM a.k.a B , walaupon dok jaoh , aku akan cobe jage hubungan aku dengan dy . kadang2 dy mmg membosankan . kadang2 lak dy menghiburkan . lgpon jarak umo kitorang xla jaoh kan . 


   ahha ! one more thing . MELOR wanna get engage ! gila la kan . tp xpe la . ade jaminan la dengan si botak tu . tunggu aku dengan B lak ea . hikhik . babai . im tired of typing la . esok lak yea . babai !!

No comments:

Post a Comment