assalamualaikum :)

Saturday 9 June 2012

4.29 p.m 9.6.2012

aku balek uma jap ney . hee . malam td B aku tido pukol 6 pagy . haha . padahal pukol sebelas dy da na tido . sedih wo malam td kene mara dengan dy . nanges siot aku ! jap lg pukol 12 dy mesej aku lg . dy cakap xbole tido . aku pon nak xnak jela layan kan . sakit hati kot . aku call dy . nak cakap dengan dy . aku rindu gila kt dy . tp xangkat . pastu mara aku . hmm . dy say sorry . sweet ! dy cakap cmny . " b syg anje taw..tdi b ltih sngt..tade mood..mybe b ta leh tdo sbb tringat pe b wt kt anje..(muah kt dahi smbil nanges) . pergghh ! terharu siot aku . he's so romantic ! tengah mesej2 jp lg komputer dy problem lak kan . tunggu lg . aku mesej dy . "terukir di bintang xmungkin hilang cintaku pdmu" . hehe . mmg aku rendu gila kt dy . sekarang dy tido lg . padahal dy cakap na bgon pukol 11 . hehe . bia la . dy penad kan . LOVEYOU B !

No comments:

Post a Comment