assalamualaikum :)

Thursday 28 June 2012

10.20 p.m 28.6.2012

haii . im back . hihihi . cmne aku nak citer ? hmm . okay . firstly pasal kelas kitorang 5 UPM . dibanjiri oleh air dr toilet sebelah . air ape xtau . seminggu kelas kitorang cmtu . then , da kering sikit , cikgu sulor datang and tolong bersihkan air . kitorang dok tengok . jefferey yg kene buat , hihi . and , kebetulan hari tu aku xde mood . xtau la knp kan . tetibe . hari senin air kotak aku ilang . padahal letak sebelah je . bhaha . 4 kotak lak tu . hampeh gilaa ==' . geram gila aku . naseb melor xtau . hihi . ahha ! ary selasa  tu , cikgu sulor tolong . aku da bgtau kt atas kan . rest tu g la makmal komputer dua . ade cikgu kavitha . okay . dy bgtau pukol sebelas g tun habab . da la panas . sambong esok aa . babaii !

No comments:

Post a Comment