assalamualaikum :)

Friday 29 June 2012

2.09 a.m 30..2012

kesian doe aku lelame . aku xtau la ape silap aku , hmm , knp dy pg cmtu je ? siap unfriend aku lg . aku buat ape kt dy sampai dy mara sangat dekat aku ? aku xjage dy baek2 ke ? aku rendu dy . knp la dengan org jantan sekarang ny erkk . aku harap kau hepy la kan . xtau la pompuan mane yg bole tahan dengan kau punye baran kan . and aku harap lepas spm ny ade la yg bebetol memahami aku . cm ayie . dy walaupon xhensem , tp dy sangat menyenangkan . kadang2 la kan . bangon tido call aku , nak tido call aku , tp sume tu dulu . maken lame , maken bosan kot dy . now ? nobody in my heart . xnak believe sesape lg . penat ditipu . tau la kan . aku xcantek mane . tp mcm korang tu hensem sangat . i am who i am . aku bole nak paham kau , kau pon mesti bole . aku ny just a simple girl . xsuke nak serabotkan pale otak kalau hal2 kecik . and sangat-sangat kuat cemburu , bhaha . ntah pape laa kan . ape la aku ny . intro lak . hihi . ny aku guna laptop echa . dy soh aku check anti virus , and laen2 . and aku bosan . need someone . nak pinjam bahu . nak mintak tolong lapkan airmata kalau aku nanges , bila la bole dapat some guys yg sweet cmtu kan ? aku daa cube sedaya upaya nak jage hubungan . tp . xberjaya . xtau la ape salah aku kan , hmm . kesian kan aku ny ? 

No comments:

Post a Comment