assalamualaikum :)

Tuesday 6 December 2011

Pada suatu petang, tiga orang budak lelaki
bermain sorok-sorok . Dua orang menyorok
dan seorang lagi mencari kedua rakannya.
Dua orang budak itu menyorok di belakang
bilik air dan kebetulan ketika itu, seorang
gadis sedang mandi.
Secara tidak sengaja, dua orang budak itu,
ternampak gadis yang sedang mandi
tersebut. Beberapa minit kemudian seorang
daripada budak itu menjerit dan lari lintang-
pukang.
Setelah jauh dari tempat itu, kawannya
bertanya,
"Mengapa engkau lari?"
"Uuhh… mak aku pernah cakap kalau kita
mengintai perempuan mandi, nanti kena
sumpah jadi batu… Masa aku tengok
perempuan tu tadi, aku rasa ada sesuatu
dah mula mengeras, aku rasa dah nak mula
jadi batu, sebab tu aku
lari…," jawabnya lagi.
Ngeh!3x. . jadi jangan mengintai ye.. nanti
jadi batu.. Hahaha

No comments:

Post a Comment