assalamualaikum :)

Monday 27 February 2012

G1: saya nak tanya awak sesuatu
G2: tanya lah..mcam serius je
G1: awak masih sayangkan bf saya lagi ke...??
G2: eh,x la..kalau sayang pun sebagai seorang sahabat...saya kan dah lepaskan dia pada awak..awak jagalah dia baik2..x perlu risau,saya tak akan rampas dia dari awak...
G1: baguslah macam tu..sebab saya tahu awak sayang dia sangat2 kan,cintakan dia...tapi sekarang dia dah jadi bf saya..
G2: saya tahu..saya yang biarkan dia pilih awak..dia pun sayangkan awak..x perlu ragu dan x perlu cemburu...
G1: cemburu tu memang tetap cemburu..susah nak buang.
G2: saya faham...tp awak pun perlu faham situasi kami juga,kami dah lama berkawan...kalau ada apa2 yang awak nampak pun,tu semua gurauan,jangan simpan dalam hati,kalau susah sangat tanya kami dulu ye..
G1: baiklah awak..terima kasih
G2: sama2...saya doakan awak dan dia bahagia

No comments:

Post a Comment